پوست و بدن

کرم مرطوب کننده قوی آر یو اکی مدل Salsa مناسب صورت دست و بدن 75 میلی لیتر

از {{model.count}}

Are U Ok Salsa Intense Moisturizing Cream

تعداد
نوع
65,000
45,500 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم مرطوب کننده قوی آر یو اکی مدل Salsa مناسب صورت دست و بدن 75 میلی لیتر:

کرم مرطوب کننده قوی آر یو اکی مدل Salsa قابلیت استفاده برای دست، صورت و بدن را دارد. شرکت معتبر و شناخته شده پارس حیان برندی به نام آر یو اوکی را روانه بازار کرده است که هر یک از محصولاتش تاثیرات شگفت انگیزی بر سلامت و زیبایی پوست می‌گذارد. در این میان کرم رطوبت رسان سالسا آر یو اکی نیز مستثنی نیست. چرا که کرم مرطوب کننده قوی آر یو اکی مدل Salsa با ترکیباتی همچون شی باتر، روغن نارگیل و روغن آرگان می‌تواند در کمترین زمان رطوبت مورد نیاز پوست را تامین نموده و از خشکی، کشیدگی و زبری ناشی از کم آبی پوست جلوگیری کند. قابل ذکر است بافت کرم مرطوب کننده سبک است و این ویژگی باعث می‌شود دیگر نگران چرب شدن و یا ایجاد حس سنگینی روی پوستتان نباشید.

برای حفظ سلامت و زیبایی پوست، استفاده از یک کرم رطوبت رسان مانند کرم مرطوب کننده مدل Salsa آر یو اکی می‌تواند محافظ پوست شما باشد. این محصول با ترکیبات رطوبت رسان خود برای تمامی افراد با انواع پوست مناسب بوده و می‌تواند نیازهای پوستی را برطرف نماید. با استفاده مداوم از کرم رطوبت رسان قوی ار یو اوکی می‌توانید پوستی شفاف، لطیف، بدون چروک و سلامت داشته باشید.

ویژگی ها :

  • کرم مرطوب کننده قوی مناسب انواع پوست
  • کرم Salsa مناسب پوست دست، صورت و بدن
  • حاوی شی باتر، روغن نارگیل و روغن آرگان
  • مرطوب کننده و نرم کننده قوی پوست
  • کمک به رفع خشکی و زبری پوست

ترکیبات :

گلیسرین، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، پارافین مایع، ستیل الکل، peg-۱۰۰ استئارات، دایمتیکون، گلیسریل استئارات، ستئاریل الکل، مخلوط پارابن‌ها در فنوکسی اتانول، سدیم آسکوربیل فسفات، کربومر، شی باتر، عصاره زنجبیل، اسید هیالورونیک، لاکتات سدیم، کلاژن هیدرولیز شده، روغن نارگیل، روغن آرگان، TEA، پانتنول، توکوفریل استات، CI۴۷۰۰۵، اسانس آب دیونیزه

 

حجم
75 میلی لیتر
مناسب برای
آقایان و بانوان
سازگار
با انواع پوست
کشور سازنده
ایران
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...